Klachtenregeling

 

Wij willen dat je tevreden bent

We werken met liefde samen met onze boeren en doen ons best om je een eerlijke, lekkere Versmand vol streekproducten te leveren. Toch kan het gebeuren dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Laat het ons dan vooral weten.

Hoe kun je een klacht indienen?

Je kunt je klacht op de volgende manieren bij ons melden:

Vermeld bij je klacht in ieder geval:

  • Je naam
  • Je e-mailadres en telefoonnummer
  • Je ordernummer
  • Een korte omschrijving van de klacht
  • Eventuele foto’s (bijvoorbeeld van een product dat niet in orde is)

Hoe snel reageren we?

We bevestigen je klacht en streven ernaar om zo snel mogelijk inhoudelijk te reageren.

Wat doen we met je klacht?

  • We onderzoeken wat er is misgegaan (bijvoorbeeld in de Versmand, in de planning of in de communicatie).
  • We doen een voorstel om het op te lossen, bijvoorbeeld door (gedeeltelijke) vergoeding, een vervangend product bij een volgende Versmand of een andere passende oplossing.
  • We gebruiken klachten ook om onze samenwerking met boeren, logistiek en communicatie te verbeteren.

Niet eens met de oplossing?

Als je het niet eens bent met onze reactie, kun je dat natuurlijk aan ons laten weten. We gaan dan graag opnieuw met je in gesprek. Mocht je er samen met ons niet uitkomen, kun je je klacht voorleggen aan de bevoegde rechter volgens het Nederlandse recht (zie ook onze Algemene voorwaarden).



Klachtenformulier